tisdag 20 oktober 2009

skolan.

idag va både hulda och matilda sjuka? så grynet och ja var ensamma men det var inte dumt det heller :) på matrasten hände värsta hemska/äckliga grejen asså! jag grynet marcus och carro satt på en bänk sen så började marcus och jag putta på varann och då tog han sin hans under bänken och fick värsta stora feta stickan i fingret. stickan gick in på ena sidan och typ ut på andra genom skinnet ;o äckligt var det! han fick inte ut den så han fick åka till sjukhuset ;o stackars marcus asså!


arbeten.
detta är sämt vet ni det!?
asså so grupparbete som vi typ ska redovisa på torsdag, och vi har typ haft insällt tre gånger så lycka till med det liksom.
och engelskan enskilt arbete ska vara färdigt imon tro jag, och jag är inte färdig
lycka till med det liksom också!? vad ska jag göra? HJÄLP MEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar